Han sa ja!

Jag friade till min Älskade idag, som jag brukar lite då och då.

Han sa ”ja”!

Vad ska jag göra nu då?

52 Responses to Han sa ja!

  1. Linda Mpili skriver:

    Åhh så mysigt. Börja köpa grejer- så han inte kan dra sig ur! 😉

  2. Hic et nunc skriver:

    ÅH! Grattis! :DVad överraskad du måste ha blivit! Stick och köp ringar med en gång!

  3. Ru* skriver:

    Hahaaa… Grattis!Bara att börja planera!*låt mig aldrig fråga, Låt mig aldrig fråga*

  4. menuette skriver:

    Grattis ;)Trodde ni redan var gifta.

  5. kyrksyster skriver:

    Åh… man bugar!Men du vill väl gifta dig? Du frågade väl inte bara eftersom du var så säker på att han inte skulle säga ja?

  6. Dimma skriver:

    ÅÅåå Grattis!!!!!Gift dig är ett tips..=))Jätte glad för din skull…Massor med lyck önskningar kommer från Dimma

  7. ioanna skriver:

    kolla på tv4´s Bröllopsbonanza… så ser du hur du INTE ska göra… 😉

  8. din morsa skriver:

    Grattis! Skåla i champagne. Mjölk går också bra eftersom systemet inte har öppet på söndagar (argh!). Sedan planerar ni ett litet vacker bröllop.BLOGGSVAR: Ja, jag tycker det. Det är så mycket snack om pedofiler hit och dit att man glömmer att det faktiskt är barnen det handlar om och att de har rätt till en sexualitet som inte är belamrad med skam, smuts och hysteri.

  9. Låt mig få bli eran bröllopskordinator så löser sig allt.

  10. Roger skriver:

    Spring för livet, han har tappat förståndet!!Nä allvarligt, Grattis på er!R.Ps: Alla som någonsin kommenterat här på bloggen är bjudna eller? 😉

  11. Johanna skriver:

    Åh grattis! 🙂

  12. Barbro skriver:

    Jösses!Är du säker på att han HÖRDE vad du sa?

  13. Cancerflora skriver:

    Du får helt enkelt boka präst och kyrka – om du nu inte föredrar den borgerliga varianten. Var konsekvent nu. 😉

  14. Anna (B-Bloggen) skriver:

    HÄRLIGT!!!!!!!! Äntligen! Du ska väl ha gi på bröllopet????? 😉

  15. Lottchen skriver:

    Jippi!!!Jag kan vara brudnäbb 😀

  16. Är ni på rådhuset nu eller?

  17. Mr Galahad skriver:

    Grattis!! Tror jag, det är ingen picknik att planera sånt ;)Svar ifrån mig:Tack Ister, det känns skönt att ha stöd ifrån dig mfl, det ger en hoppet åter… Ni kan fängsla min kropp, ni kan knäcka varje ben och skära av varje muskel. Men sålänge jag har min röst så kommer den att ge uttryck för mina tankar som för alltid är mina och de når era småaktiga fingrar aldrig! //Mr G

  18. Rosa skriver:

    Nämen va´ häftigt. En Ninja-Ister brud. Rosa funderar – HUR ser en sådan brud ut. Inga slöjintrasselvarningar väl?

  19. / H skriver:

    Oj, så härligt!Att få ett ja på en sådan fråga …Grattis! =)

  20. Kvack skriver:

    Boka vigsellokal + präst!

  21. Desdichado skriver:

    säg att du bara skämta

  22. Ulle-Gulle skriver:

    Grattis grattis, bara att skriva inbjudningslista, kolla klänning och börja planera 🙂 Bröllop är underbara!

  23. Hagstedt skriver:

    !Wow.=)Detta blir bra.

  24. Anonym skriver:

    Tyvärr är det ogiltigt, eftersom skottdagen f.o.m. år 2000 är 29:e februari./Din Älskade

  25. […] fyra år sedan friade jag till min Älskade. Det var ju skottår då också och i den gamla kalendern var just den 24 […]

Kommentera

