Kebab Rhodos utan bröd

Idag blev det en lunchtur på löpbandet – 5 km på 31.29… och då hade jag lite backigt i början. Jag låg kring 160 i puls mesta tiden, men toppade med 178 några gånger. Sista 10 minuterna låg jag på 168-172 dvs i zon 4. Det var tungt men jag återhämtade mig förvånansvärt snabbt. I morgon ska jag köra ett lugnt pass, kanske att jag småjoggar under 40 minuter…får se.

Kvällens LCHF: Kebab Rhodos (från Pizzeria Fredrik Åkare) med bröd fast utan bröd. Rhodos innebär att det är fetaost på. Det var mycket gott och mättande.

Kostdoktorn uppmanar till bojkott av Becel och Unilever. Yes. Jag är med.

unibecel

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

One Response to Kebab Rhodos utan bröd

  1. […] Bloggar som stöder bojkotten: Vargalyster, Världens smaker: reloaded, Trillians hörna, Lathund.com, In the end we´re all debt, fetsmart, Knådrelaxen min hobby, Kolhydrater iFokus, The tears of a Cat´s eye, Mikael Jansson, Matfrisk, DanSolli.com, Anna Hallén, Martin, Matsmurfen Lchf, Gammaldags mat, en salig röra, Kilokampen, Dessi.se, En kokk, Vägen från 137 kilo, ametistlillan, Mitt Nya Liv, Bums.nu, Smulan, livsbloggen, EvaFromSweden, Silfverräfvens kennel, CherryBerry156, Rok reflekterar, tiger, Yngre medelålders bloggen, Katta filosoferar, LCHF och naturlig mat, Hildurs blogg, Se verkligheten, Emy – rakt upp och ned, Kostamatören, Jomari.se, Gefle Sanjoterapi, Blåbär och annat snadder, Kattis blogg, Fetbobbas forum, Dr Dahlqvists blogg, lillansticks, Semlanmaria, Vanessas blogg om verkligheten, gostasings blogg, Tyra Sjöstedt, LCHF länkar, Träningsplupp och LCHF, Becka.nu, vesa.se, en jävligt viktig människa, Grabbarna bus mamma, Fett bra mat, Tappa fett utan svett, Ninja Isters meningslösa […]

Kommentera

