Ister – måla fönster?

Fönstret i Dotterns duschrum ser ut så här:

toafonster.jpg

Skrapan, färg och penslar är inköpta för flera veckor sedan. Nu gäller det bara att komma igång.

Men först måste jag ta en löptur, rösta i EU-valet och därefter läsa ut Elizabeth Georges senaste bok Stråk av rött.

Jag hinner ta fönstret en annan dag, eller hur?

23 Responses to Ister – måla fönster?

  1. Skymning skriver:

    Ja. du hinner 🙂

  2. Lennart skriver:

    Varför kom jag att tänka på Alfons Åberg nu?*det var märkligt*

  3. Kenz skriver:

    Fönstret kommer att vara kvar, ja du vet. Rättare sagt: En annan dag är också en bra dag.

  4. Eva skriver:

    Det finns ingen anledning att göra idag det du kan göra imorgon.Rösta kan du tex inte göra imorgon.Skrapa och måla fönster kan du däremot göra imorgon.Så är det!*nickar*

  5. Hiilmer skriver:

    eller nån annan dag.

  6. Hiilmer skriver:

    eller nån annan dag.

  7. Hiilmer skriver:

    F-n nu har det hakat upp sig

  8. kyrksyster skriver:

    Vad var det nu det står på Frithiof Nilsson Piratens gravsten?

  9. Annica skriver:

    Absolut! Jag säger som dottern – det jag inte gör idag slipper jag göra om i morgon!

  10. Badaren skriver:

    Man ska aldrig göra något idag, som någon annan kanske kan göra i morgon!

  11. Puppe skriver:

    Har du månne luskat ut ett sätt att blogga från jobbet min vän?

  12. tengileye skriver:

    Men …hur ska man få in ljus om du målar över fönstret

Kommentera

