Ister – på begäran; en baddräktsbild

Badaren ville ha bildbevis på min nya fina baddräkt. Nu är kameran bortlånad så det går inte att ta någon ny bild.

Men en baddräktsbild hittade jag bland mina gömmor, visserligen är det en helröd baddräkt, men annars är den nya nästan likadan. Lite större, svart och med tre chockrosa ränder, den nya baddräkten alltså.

Även jag ser nästan likadan ut som nedan, lite större, svartare och några fler rynkor bara.

baddrakt1.jpg

22 Responses to Ister – på begäran; en baddräktsbild

  1. Opps skriver:

    Haha jag undrade hur du skulle lösa det kravet från Badaren?Men om han inte är nöjd kan man alltid fixa till bilden i paint ;p

  2. Lennart skriver:

    Jäkla synd att kameran var bortlånad just nu.Men Du får väl tillbaka den…

  3. Annica skriver:

    Wow tufft att lägga ut en baddräktsbild……vad snygg du är / var…=)

  4. Tizzel skriver:

    Wow – vilken bad-brutta!!! 🙂

  5. Badaren skriver:

    Svart sa du, svart med rosa ränder…=(

  6. Badaren skriver:

    Näh… Vill inte!

  7. Badaren skriver:

    Hm… Exakt det jag vill… *hehe* Ok gör väl det då, skyll dig själv! =)

  8. Doktorinnan skriver:

    Vi förstår precis hur baddräkten ser ut!

  9. himlen är trasig skriver:

    Gulligheten överträffar min jordiska förståelse.

    • Ister skriver:

      Du får ta till den himmelska förståelsen då… fattar du väl att jag försöker få min nya baddräkt att räcka till minst tre inlägg!

  10. BeBest skriver:

    Du tycks vara glad att ha en baddräkt!:O)

  11. FGGGMF skriver:

    Åtminstone sä är det inga problem med badddräkten iallafall inte knäna.

Kommentera

