Ister – undrar var…

Ister – undrar var jag är, har ju ingen gps i denna mobil. Helt handikappad är jag utan koordinater.

20090801.jpg

9 Responses to Ister – undrar var…

  1. mogi skriver:

    Ingen aning????Kram från Mogi

  2. Thindra skriver:

    08-området…. 😉

  3. Lennart skriver:

    Det är ingen idé att jag gissar.Jag såg ju inte ens när Du var här…

  4. Misses matte skriver:

    Jag vet, jag vet, jag vet!!!Huset till vänster närmast i bild är baksidan av Rosenbad, gatan är slutändan av Drottninggatan i Sthlm, innan man kommer fram till regeringshuset. Right?????

  5. Misses matte skriver:

    Mmmmhmmm…..Kände igen han med blåvita parasollet till vänster, som står där o säljer godisremmar. Mums……

Kommentera

