Ister – dags för…

20090815.jpg

Ister – dags för veckans bad.

17 Responses to Ister – dags för…

  1. Opps skriver:

    Ska du klippa ut fina bilder ur tidningen?

  2. himlen är trasig skriver:

    Ligg med din älskade istället för att ta bilder eller har du bara en pellefant bredvid dig? Ja, ja, alla bloggar om sina saker.

  3. kettu skriver:

    Men shit… hade ingen aning om detta inlägg. Hur kan man snappa upp ngt. liknande utan vetskap !? :O

  4. kettu skriver:

    Ha ha… ja ja.

  5. kettu skriver:

    Skrev ett nytt inlägg precis och när jag tittade in på din blev jag lite förvånad, inte sett ditt inlägg innan jag skrev min eller heller läst andras för att snappa upp liknande ämne MÄN.

  6. Ken, bara på besök skriver:

    Karbad är underbart. *saknar*

  7. kettu skriver:

    Tjo ister. Ska enbart tala om för dig att jag tagit bort ett av dina inlägg av den enkla anledningen att jag fick flera inlägg som inte handlade om inlägget direkt, men du ÄR trots det välkommen igen om så skulle hända att du vill säga ngt.

  8. Vb skriver:

    När jag läser Himlens kommentar så går det upp ett ljus angående Abs nya bloggverktyg.Dom glömde lägga in blockering av vissa tyckare.Instämmer med Ken, badkar är livsnödvändigt.

  9. Tommelise skriver:

    Hallå! Jag kommer hit med syftet att säga tack för din korrigering på min blogg. Jag vill mycket gärna att någon kan rätta mitt språkfel..En gångs fel är bättre än alltid fel!God natt ,du! KRAM

Kommentera

