Ister – måste ha

HP TouchSmart IQ820

 

Jag vill ha den här. Jag vill. Jag måste ha den. Jag måste.

Först ska vi spara lite pengar bara genom att inte köpa ny soffa eller ny kyl/frys.

Vår gamla soffa kan ju tejpas ihop med mer gaffatejp, den håller nog ett par år till och kyl/frys ska man inte köpa förrän de gamla har gått sönder, på det viset sparar vi säkert mer än vad det kostar att inhandla HP TouchSmart IQ820.

Jag vill ha den på mitt datorbord. Jag vill. Jag ska.

26 Responses to Ister – måste ha

  1. Erik skriver:

    Vill ha och vill ha.. köp en dåGår och lägger mig igen, damn radiotjänst som kommer och väcker en när man sover så sött.

  2. Ninapinas skriver:

    Jodu..de har jag sett…Men då blir du ju sittandes ännu mer vid datorn, men va f*n..man måste unna sig lite.

  3. himlen är trasig skriver:

    Var bara tvungen att se vad du pladdrade om idag.

  4. himlen är trasig skriver:

    Retar mig? Nej, nej, jag lär mig av deras visdomar.

  5. Storm-orkanen skriver:

    Lycka till

  6. saffir skriver:

    Låter som en bra plan, lycka till

  7. Puppe skriver:

    Lura inte på Mänskan någon bara!

  8. Erik skriver:

    Personligen får jag jaga alldeles för många fingeravtryck på min skärm redan som det är, och det är utan någon som helst touch funktion.*gäsp*Godmorgon föresten.

  9. Granntanten skriver:

    Men har du inte en redan ? Kolla på ditt bord en gfång till.Alla Ninjor har den – annars beställ omgående!

    • Ister skriver:

      Vi funderar och funderar. Det vore ju roligt med en soffa också … den vi har nu har många år på nacken och är tejpad på några ställen.

  10. Granntanten skriver:

    Tejp kan man få tag i hela tiden men den här grejen är det bara att slå till på nu!

  11. BeBest skriver:

    Är det någon slags dator det där?Man kansek kan ha den där stora skivan som tebricka och den mindre som skärbräda och de andra mojerna kanske funkar som skoblock.:O)

  12. FGGGMF skriver:

    Med risk för att retas, så kan jag berätta att jag redan har en.Den är helt underbar, jag använder knappt mina andra datorer.Däremot så kunde jag tyvärr bara placera den vid vardagsrumssoffan i en opraktisk vinkel.Så nu har jag konstant ont i axeln(av att peka i galen vinkel), men det är det värt.

  13. Doktorinnan skriver:

    Hört talas om penna o papper?Det har vi just kommit fram till är en av den nya tidens bästa uppfinningar!

Kommentera

