Ister – ett enda ord

Beskriv min blogg med ett enda ord. Eva utmanade mig, jag antog utmaningen. Hennes blogg med ett ord – innerlig.

 

utmaning1.jpg

Såja, nu utmanar jag följande bloggare, de ska alltså beskriva min blogg med ett enda ord och sedan föra utmaningen vidare. 

Jag passar också på att beskriva deras bloggar med ett enda ord.

Lottchen (pumla)
Lennart
(kollomisstag)
Michis
(intelligenshumor)
Granntanten
(vardagskärlek)
Himlen
(bisatsfullt)

Vem som helst får förresten beskriva min blogg med ett enda ord. ”Meningslöst” är dock redan sagt.

33 Responses to Ister – ett enda ord

  1. Ken, idag med ett ord skriver:

    Rejäl.

  2. Granntanten skriver:

    Butterljuv.

  3. Hanna skriver:

    Rakryggad

  4. Lennart skriver:

    Nja, jag är lite allergisk mot sånt här som Du vet…Men ”Butterljuv” beskriver din blogg på ett utmärkt sätt.Och vad då ”kollomisstag”, förresten?*mummel*

    • Ister skriver:

      Men jag måste ju hitta på några som jag utmanade. Jag brukar inte heller göra sånt här… men har man bloggtorka så har man.

  5. Barbro skriver:

    Hade det varit för ett år sedan så skulle jag utan tvivel ha skrivit ”döda”. Men nu vet jag inte… :o/

  6. Ninapinas skriver:

    Hatkärlek

  7. Doktorinnan skriver:

    BIster

  8. Lottchen skriver:

    Åh, så enkelt!Ärlig.

  9. Hic et nunc skriver:

    sisu

  10. himlen är trasig skriver:

    Jag klarar fan inte det med bara ett ord.

  11. Michis skriver:

    Mysbrutal.

  12. himlen är trasig skriver:

    ”lagomseriös”

  13. shyQ skriver:

    Ister – fett?

  14. Al_Dente skriver:

    Är BOCKMÖRDARE upptaget???

  15. Al_Dente skriver:

    Jag visste väl att du skulle uppskatta detta epitet. 🙂

Kommentera

