Ister – pysselkväll

Det är mycket att pyssla med när man ska göra Hemmet presentabelt för visning. Speciellt kontoret/biblioteket/återvinninsstationen.

IMG_7816.JPGJag antar att det blir snyggt så småningom, men det tar en jäkla tid att sortera skräpet!

10 Responses to Ister – pysselkväll

  1. 49Ken skriver:

    Kanske en dålig idé att skicka en låda böcker då…

  2. Erik skriver:

    Ungefär sådär ser det ut i min etta, när det är välstädat, det är det inte nu.

  3. Granntanten skriver:

    Men hur ser det ut när det är stökigt. Så ordningsam är jag inte ens i mina bästa stunder.

  4. klös i ösregn skriver:

    blir så städat å undanröjt så ni vill kanske inte flytta 🙂

  5. Erik skriver:

    Människor i min omgivning påstår det, men jag har listat ut att om man hoppar över det, slipper man oväntat främmande. Därför behöver jag inte ha kaffe hemma.

    • Ister skriver:

      Inget kaffe hemma? *svimmar* Det hände mig en gång för 18-19 år sedan att vi inte hade kaffe hemma på morgonen.

Kommentera

