Ister – julgardin eller riddargardin?

Jag har satt upp julgardinen i köksfönstret, jag letade länge innan jag hittade denna, jag är ju inte så förtjust i julpynt och tjafs, men en julgardin vill jag gärna ha.

Min Älskade och Dotter påstår dock att det inte är tomtar utan riddare.

20091129233.jpg

Vad tycker ni?

Bränn Bocken!

10 Responses to Ister – julgardin eller riddargardin?

  1. Kenzz skriver:

    Tomtefan med skägg. Självklart håller jag med, hur uppenbart ditt fel än är.

  2. Kriss skriver:

    *Fniss* Jag tänkte säga tomtar, men jag frågade min 9-åring nyss vad han tror. (Jag gav inga ledtrådar, bara frågade vad han såg). Han såg tjejer utan ögon!

  3. Kriss skriver:

    *Asg* Han brås nog på mig och alla mina störningar isåfall, för jag kan också ”se” det! 😀

  4. Erik skriver:

    Varför har du satt upp en gardin med rymdraketer på, såhär inför jul?

  5. Somligt skriver:

    Vet inte men…… Kakao …. möjligen ögon-kakao… Men helt klart …. Kakao !

Kommentera

