Ister – vår nya tvättmaskin

20100211.jpg

Vår nya tvättmaskin – vi provkör den just nu och jag lusläser manualen. Jag älskar manualer!

20 Responses to Ister – vår nya tvättmaskin

  1. Chribba skriver:

    Var det tvätt eler data?

    • Ister skriver:

      Man kan ju få för sig att det är en dator … men den har faktiskt ingen stor skärm, bara två små displayer …

  2. Madonnan skriver:

    Oh my g, så många knappar!Lycka till med tvätten 🙂

  3. Bokmalen skriver:

    Här har du en till som fullkomligt dreglar över manualer. Dessutom älskar jag maskiner. Så jag är dubbelt avundsjuk på dig nu.

  4. Doktorinnan skriver:

    Ovanlig design med knapparna till vänster…Ja, jag håller nog ändå på den hederliga halvautomatiska vi haft i alla år!

  5. Mimmi skriver:

    Pust, HATA manualer

  6. Barbro skriver:

    Liggande på golvet, ser jag.Var den så jobbig att begripa sig på?

  7. Anna (f.d. B-Bloggen) skriver:

    Din smygingenjör!Vi byter jobb!

  8. Eva skriver:

    Den är väldigt lik vår.Er har en extra liten display.*glor avundsjukt*Har ni köpt deluxemodellen?

    • Ister skriver:

      Ha! Den har två displayer. Jepp. Och en lampa som lyser om jag har glömt att sätta på vattnet. Och snabbprogram. Och clean+. 1200 varv. Och och och!

  9. Transparent skriver:

    Pff! Det där är ju ingen tvättmaskin, det där är en tidsmaskin från framtiden. Det ser ju jag.

    • Ister skriver:

      Jag lovar på heder och samvete att detta är en tvättmaskin. Jag har suttit brevid och tittat (lyssnat) när den tvättar. Och allt blev rent!

  10. kyrksyster skriver:

    Min har ju förekommit i bloggen ibland. En gång fick jag punga ut med massor av pengar för att en bh-bygel fastnat bakom trumman. Det var ingen av mina i alla fall. Så var det inte dotras så var det de som hade huset före oss.Sen fick jag ju mer kärt besvär när maskinen sackade så… eftersom sonen kom med tvätt och lovade stanna tills allt var tvättat…Hur skulle vi klara oss utan tvättmaskiner idag?

    • Ister skriver:

      Vi har varit till tvättstugan tre gånger. Det räcker för mig. Jag vill kunna tvätta när jag vill … och alla dessa träningskläder som bara ska sköljas och utan sköljmedel … det är för bökigt med tvättstuga.

Kommentera

