Ister – frossar i skor

Här är veckans skörd av nya skor … jag tror inte att jag behöver fler.

skor.JPG

Inte ett enda par till ordinarie pris! Det kallar jag att spara!

 

8 Responses to Ister – frossar i skor

  1. Rok skriver:

    Sicken tur att skor är LC åtminståne…

  2. Granntanten skriver:

    Behöver inte fler? Kan man ha för många par skor? Tillåt mig tvivla.

  3. Vb skriver:

    Aha, dom var extra dyra eller…?

    • Ister skriver:

      Njae. Dyra och dyra …jag tycker att en ny Volvo är dyr. Inte ett par skor… eller fem par ….

  4. klös i ösregn skriver:

    de med nitarna är min smak ..attan så läckra ..kul att göra fynd

Kommentera

