Ister – dagens outfit

Dagens outfit – ja, jag bloggar outfit. Man blir lite konstig när man har semester …

outfit.JPG

Dagens fötter efter pedikyren – jag har inte haft målade tånaglar på säkert 20 år!

fotar.JPG

15 Responses to Ister – dagens outfit

  1. Skymning skriver:

    Wow..inte illa.jag gillar kombinationen tånaglar med de sandalerna .. semester!! *me like*

    • Ister skriver:

      Och om du tittar noga på klänningen så kan du se att axelbanden har samma färg som tånaglarna. Det du!

  2. SmulAnn skriver:

    Wow vilken färg! Kalas!

  3. Ninapinas skriver:

    Riktig snygg semesteroutfit. Och vad brun du är!

  4. Soulsister skriver:

    WOW! Naglarna matchar ju dina smycken 🙂 Snacka om koordination ;)Du ser ut att vara väldigt bekväm o chique!

  5. Aylala skriver:

    Goddamn vilka snygga sandaler!

    • Ister skriver:

      Jag tycker det jag också, till de sandalerna kan man ha lite snällare och tantigare kläder utan se ut som en tant.

  6. Britta skriver:

    Semester och målade tånaglar – en perfekt kombination. Skönt att få bli ompysslad ibland. Snyggt blev det!

  7. Trollan skriver:

    Oj, vad fint allt var! Jag är också inne på orange just nu, det är en färg man blir glad av. Och de där sandalerna hade jag inte tackat nej till… eller behov av att använda solglasögon… eller att kunna gå i klänning…eller…

  8. barbakvinna skriver:

    riktigt coola skor till oxå…

Kommentera

