Ister – jag har varit till frissan idag

Idag har jag varit till frissan.

frisyr2.jpgfrisyr.jpg

Bara så att ni vet hur jag ser ut, om ni skulle träffa på mig någon gång.

10 Responses to Ister – jag har varit till frissan idag

  1. klös i ösregn skriver:

    snyggt å tufft ……nästan lika tufft som min percing i naveln ..hehehe

  2. Fenuriltub skriver:

    Otroligt fin nacke, sån frisyr skulle jag vilja ha men skaparen glömde min nacke…. Snyggt och ja, nu ska jag säga hej om jag ser dej på stan.

  3. En trogen läsare skriver:

    Snyyyyygt!!!

  4. Michis skriver:

    Mycket fint!

  5. Kurran skriver:

    Om jag ser dig och säger hej kommer jag att vilja klappa håret i nacken också. Bara så att du vet…. ser så skönt ut. 🙂

  6. Schwester skriver:

    Supersnyggt! (btw jag ÄLSKAR din yrkeskår!!! blev hjälpt idag och kan åter andas. Oh joy!)

Kommentera

