Ister – vad har du på ditt sängbord?

På mitt sängbord finns det (lamp)klocka, vattenflaska, vattenglas, öronproppar, liten necessär med flera öronproppar och så några böcker och tidningar.

sangbord2.jpg

Jag borde nog skaffa ett större bord.

28 Responses to Ister – vad har du på ditt sängbord?

  1. Desdichado skriver:

    har inget

  2. Desdichado skriver:

    vid kudden…har inte så mycket möbler just nu=)

  3. K E N skriver:

    Finns på min blogg.

  4. Ewa. skriver:

    en lampa ett glasunderlägg och ett vattenglas =)

  5. AKKANS skriver:

    Klocka och damm

  6. AKKANS skriver:

    Mycke damm 🙂 🙂

  7. imsy skriver:

    En lampa jag aldrig använder och en väckarklocka jag sällan använder.

    • Ister skriver:

      Då kan man ju städa bort dessa grejer? Man ska väl inte ha grejer som man inte använder?

  8. Annica skriver:

    Ungefär så där ser mitt ut med……har massor med ”bra-ha” saker där!

  9. Fenuriltub skriver:

    Stirrar lystet på det vackra överkastet,,, oops hur var frågan??

  10. Aylala skriver:

    Jag har heller inget sängbord…men jag har typ 1,2 meter säng över till höger om mig och där bor böcker, vattenflaska, arméns lilla gröna, omeprazol, anteckningsbok och penna. Glasögonen lägger jag på fönsterbrädan vid huvudänden.

    • Ister skriver:

      Glasögonen måste man hålla reda på … de ligger alltid på samma ställe; mellan klockan och vattenglaset.

  11. Herr och/eller Fru S skriver:

    Ett mindre bibliotek, som numera har en filial på golvet.//Herr S

  12. evilgirl skriver:

    telefon,lampa,hudkräm,ljusstake,väckarklocka,digitalkamera och en penna.på hyllan under:böcker,tidningar,laptop.anteckningsböcker.

  13. BeBest skriver:

    Ett tjockt lager damm och katthår över en batteridriven klocka i ful grå plast, en skrynklig virkad duk modell mindre och troligen rund och eventuellt beige samt en sån där osexig grå skrivbordslampa som ser ut som och fungerar likt en grävskopearm men över alltihop ligger det damm! Det gör det på golvet också men inte i sängen för där ligger jag och Vacek.:O)

    • Ister skriver:

      Katthår har jag också, mest i sängen förståss, eftersom Chili-Nisse envisas med att sova brevid mig nu när Dottern är i USA.

  14. himlen är trasig skriver:

    Smarta dam, du vet minsann hur du ska få bloggares fingrar att gå igång på tangentbordet.

  15. Lennart skriver:

    Folk verkar ha de märkligaste saker där…http://www.youtube.com/watch?v=aU5hacfcK0c

Kommentera

