Ister – kvällens outfit

outfit4.jpg

Det var helt underbart med ett karatepass ikväll!

20 Responses to Ister – kvällens outfit

  1. Anna skriver:

    Fy sjuttsingen, det där var raffigt!

  2. Har ny blogg. skriver:

    Kanon att se.Det förstår jag tumme.

  3. Har ny blogg. skriver:

    Din blogg piggar upp mig.Många goa skratt får jag med.

  4. Ken skriver:

    Huka er gubbar, ho laddar om.

  5. Erik skriver:

    Nu blev jag så avundsjuk, så jag funderar på att gå och rota fram min gi från smutstvätten bara för att kunna ta på mig den. :)Låter helt underbart med ett pass.

  6. Snyggaste outfiten nånsin! 🙂

    • Ister skriver:

      Fast … den är ännu snyggare med ett svart bälte. En liten detalj bara, men jag tycker faktiskt det.

  7. erviluca skriver:

    Ha ha ha! Tumme för det!

  8. Soulsister skriver:

    Du e så jävla cool i den o definitivt respektingivande! Men du…en fråga….VAR gömmer du kaststjärnorna?

  9. Det har du helt rätt i! Därför ska du träna flitigt så du också får ett svart fint bälte med ditt namn i guldbokstäver på.

  10. Mörlin skriver:

    WOW, brunt bälte!!!! BRA jobbat!Och du ser sketasnygg ut i den outfitten!!!!Har’u stjärnorna i bh’n??? Där brukar jag ha kattungar….lite mjukare…lite mysigare…*undra om jag kan kasta dom* ;)))

    • Ister skriver:

      Det har varit en hel del jobb innan det var dags för det bruna bältet. Nu börjar nästa hägra… om jag kör stenhårt hela året så kanske, kanske jag är färdig för nästa.

Kommentera

