Ister – kan gå naken igen!

Igår fixade jag nya gardiner till köket, gjorde allting själv, från borrandet och uppsättandet av väggbeslag till sömnaden av tyget.

Nu kan jag gå näck i köket även när lyset är på utan att grannarna ser mig.

koket.jpg

22 Responses to Ister – kan gå naken igen!

  1. Madonnan skriver:

    Vad händig du är! Perfekt att kunna gå som man vill, dessutom 🙂

  2. Annica skriver:

    Duktigt gjort av dig och vad smart att du nu kan springa näck som är så mysigt!=)

  3. Anna skriver:

    Vad taskig du är mot dina grannar! Så skulle jag aldrig göra.

  4. himlen är trasig skriver:

    Om jag varit din granne hade jag varit sur nu.

  5. Badaren skriver:

    Jag tycker att du är omtänksam mot dina grannar.

  6. Lottchen skriver:

    Fint! Men nu går du alltså miste om den där speciella hukande gångstilen som man använder när man låtsas att man är osynlig?

  7. medella skriver:

    Ursäkta…….jag behöver då inga gardiner för att gå naken i köket…..och jag tar inte ansvar för om grannarna svimmar av chock eller inte…. och har de inte sett en naken människa förr så är det på tiden nu…..

  8. medella skriver:

    snäll har jag slutat vara fär länge sedan eftersom det aldrig leder till eller har lett till något positivt eller konstruktivt……för mig vill säga….

    • Ister skriver:

      Jag försöker att vara snäll för det mesta. Men snällhet ska inte sammanblandas med dörrmatte-beteende.

  9. Fenuriltub skriver:

    Snyggt tyg! När jag sa att min väninna skulle välja bbrösthöjd för en hylla och vi är lika långa hon och jag så fick jag en depression när det visade sej att min brösthöjd befann sej 2 dm nedaför hennes..ÅÅÅ så har du en låda på köksbordet…. under skivan.. det vill jag också ha.

  10. klös i ösregn skriver:

    ja du är rätt kort va ..skulle jag gå där så skulle de nog se tuttarna ovanför gardinkanten haha

  11. MissKermit skriver:

    Det är bra att du tänker på grannarna 🙂 Snällt gjort.Ha det gott // Tess

Kommentera

