Ister – tack Du cybervän!

Tillbringat mestadelen av dagen på sjukhuset. Allt är under kontroll, men min Älskade är kvar ett par dagar till.

När jag kom hem låg detta och väntade på mig.

habana.JPG

Den tänker jag njuta av när min Älskade kommer hem.

Tack  Ken!

12 Responses to Ister – tack Du cybervän!

  1. Michis skriver:

    Han är en riktigt bra cybervän, den mannen!

  2. Linda Mpili skriver:

    Fint!!!

  3. Skymning skriver:

    härligt. Ja han är en riktigt bra cybervän.

  4. Carmel skriver:

    ”Herrarna skänkte oss några segarer… de består av tobaksblad hoprullade på ett sådant sätt add de tjänstgör som både pipan och som själva tobaken. Såväl Damerna och Herrarna är mycket förtjusta i dem”.John Cockburn, Engelsk resenär i Costa Rica 1735

  5. Ninapinas skriver:

    Det är ju sån han är, Ken. 🙂

  6. Ru* skriver:

    Det är kärlek! =0)

Kommentera

