Ister – det här hade jag på mig idag (10/30)

Utmaningen – det här hade jag på mig idag (10/30)

kladser.jpg

Min Älskade gillade mig i den här, så det hade jag på mig idag, när vi tog vårt sista farväl av honom.

10 Responses to Ister – det här hade jag på mig idag (10/30)

  1. Mörlin skriver:

    Så fin du var idag! Varm Kram!

  2. Leo Beata skriver:

    Han blev nog glad…

  3. Linda Mpili skriver:

    Vad skönt att det är över. Tänker på dig, ofta, kram

    • Ister skriver:

      Det är skönt att begravningen är över. Men samtidigt är det jobbigt att veta att nu är det bara att fortsätta leva.Leva utan min Älskade.

  4. Linda Mpili skriver:

    Ja jag vet, det är liksom dubbelt det där. Ibland undrar jag ändå, om det inte är bättre att begrava dagen efter som de gör i andra länder. För den där mellantiden, upplever jag som väldigt stressande.Kämpa på.

  5. Elisabeth Hallström skriver:

    Du verkar så fantastisk och stark och du inspirerar. Jag hoppas dagarna blir lättare, minnena starkare och smärtan mindre. ❤

Kommentera

