Ister – en påse med vitaminer!

peanutbutter.pngDottern har kommit hem från Amerikat. Hon hade med sig en påse godis vitaminer till mig.

Det står inte kolhydrater någonstans i näringsdeklarationen. Jag hittar bara: fat, sodium, carb, fiber, trans fat, protein, cholest, vitamin A, vitamin C, calcium.

Ingenting om kolhydrater.

Alltså passar dom perfekt in i min kolhydratfria kost. Dessutom är det nästan ingenting, bara 11.40 oz. Mycket mindre än 350 g! Som hittat!

Jag ska käka upp allting efter kvällens karatepass, som återhämtning. Vitaminer behöver man ju alltid.

16 Responses to Ister – en påse med vitaminer!

  1. Luft skriver:

    Det där ser ut som riktiga kalaspiller! Du kommer må finfint när du mumsat i dig allihop. 🙂

  2. Carmel skriver:

    Finns det inte så att man få dem skickade till sig som ett månadsabonnemang som andra livsviktiga vitaminer? Det skulle vara perfekt.Men snäll var hon ju som tänkte på sin gamla mamma.

  3. Carmel skriver:

    *hukar*

  4. Islandsmamman skriver:

    Med jordnötssmör?*lustrysningar’

  5. whitelady7 skriver:

    Licenstillverkade vitaminer, inte illa!

  6. Anna skriver:

    Jag vill inte läsa om vitaminer, jag vill läsa om golv! Du skrev en gång att man kunde slipa sitt linoleumgolv – nå, hur gör man? Sandpapper? Och använde du sån där ”porfyllare” efteråt?

  7. YPPE skriver:

    Man kan suga upp dem från bordet med sugrör…jag såg det på tv i går

  8. Anna skriver:

    Äsch!!

Kommentera

