Ister – vad är väl en bal …

Måste bara lägga ut några bilder från Balen som Dottern var på i lördags. Klänningen, frisyren, glädjen. Jaja, vad är väl en bal på slottet?!

 

klanning.jpg

IMG_9428.JPG

IMG_9449.JPG

6 Responses to Ister – vad är väl en bal …

  1. Aylala skriver:

    Hördu den där har du gjort bra. 🙂

  2. Granntanten skriver:

    Vi är fantastiska vi mödrar – att lyckas få världens vackraste barn allihop.

    • Ister skriver:

      Men jag tyckte faktiskt att de flesta flickorna var vackra … även andras! De är ju så unga, fräscha och förväntansfulla …Ack, den ljuva ungdomen!

  3. KramgoaUllis skriver:

    Hon är lik mor sin ser jag…Ps:fick du tag på hyllpapper?*kram*

    • Ister skriver:

      Hon är fin, Dottern. Den genetiska blandningen har lyckats, både vad det gäller utseende och sätt.Hyllpapper fanns på Classe, men bara i ljusblått och rosa. Jag vill ha gult. Sen hittade jag rutigt på en bokhandel, men i grönt.Jag fortsätter att leta.

Kommentera

