Ister – givet samtalsämne i dag

Alltid lika trevligt att gå till jobbet en måndagmorgon. Speeciellt med tanke på gårkvällens match utklassning i VM-finalen, fikarumssnacket är givet trots att jag misstänker att vissa personer helst vill glömma allt om hockey-VM i år. Men jag ska påminna dem. Jag ska påminna dem.

Undrar om jag har min tshit med finska lejonet kvar?

14 Responses to Ister – givet samtalsämne i dag

  1. Lennart skriver:

    *mer mummel*

  2. (nina)katarina skriver:

    Du MÅSTE påminna de!Heja Finland,Katarina 🙂

  3. Ken2 skriver:

    Heja Finland!

  4. Mimmi skriver:

    Antar att Finland vann och du mår som en prinsessa förstås.Grattis

  5. barbis skriver:

    Söta Ister, vet du inte att högmod går före fall ! Detta gör att vi vinner nästa år!!!Varmaste kramen från mej ändå!

  6. Ninapinas skriver:

    Annars vore en god ide’ att lite diskret sådär bjuda på finska pinnar.

  7. Brandon Lee skriver:

    Hä hä,.hyvä Suomi perkele,.ei kannata lähettää 50 äyrisiä pelaamaan Jellonia vastaan kun ne niin helposti devalvoivat täyskruunutkin,.nyt koostuu koko Ruotsin joukkue 50 äyrisistä plus moms,.kuuden suhde yhteen, 6-1,.vähän niin kun tennismatsi.

Kommentera

