Ister – lite vilse kanske

Ska på verksamhetsplanering idag. Fast vår verksamhet ska upphöra vid årsskiftet. Men det ska bli … en annorlunda dag i alla fall. Jag tar med mig joggingdojorna. För det blir garanterat tid för friskvård.

Bara jag inte springer vilse så att jag missar alla viktiga diskussioner.

5 Responses to Ister – lite vilse kanske

  1. Libra igen skriver:

    Nej det gäller ju att inte missa den SPRINGANDE punkten. =))))

  2. Doktorinnan skriver:

    Ludvig, min man doktorn alltså, har inte förstått det här med sjukgymnastik, annars kunde du fått anställning eller helst fått arrendera verksamheten här i Puskallavik!

  3. http://adamoeva.wordpress.com/ skriver:

    Du verkar vara en person som har mycket på gång i vardagen.Inget soffnötande här.Har själv alltid nåt på gång och har sällan tråkigt.Kör hårt/Adam

Kommentera

