Första gången

Vaknade inatt av att högerknät värkte som f-n, var tvungen att gå upp och ta lite piller för att kunna fortsätta sova.  Drömde in smärtan i en karateträning, att någon stod och slog oavbrutet på knät med en pinne för att det skulle bli tåligare… Så det blir ingen löptur idag, jag väntar till tisdagen. Det blir ju karate i morgon och på onsdag därefter graderingsläger under veckoslutet som kommer så jag vill inte ha ont lördag-söndag.

Får väl ta en långpromenad i dag, tänkte gå och titta på hur gravstenen på min Älskades grav ser ut, jag har inte varit där sedan urnnedsättningen i april. Men det tar emot, jag vill inte se stenen med hans namn inristad på. Det känns inte bra alls.

Men någon gång måste ju bli första gången.

7 Responses to Första gången

  1. Libra skriver:

    Hoppas ditt knä blir bra när du fått vila det lite.
    Och att du trots allt får en bra dag.

  2. SvavaValkyrie skriver:

    Instämmer med Libra.

  3. Slottsfrun skriver:

    Visst är det skönt att få gnälla av sig lite! Det känns så mycket bättre sen! Lite lättare, jussöm.
    Känner med dig ang besöket… Tänker på dig. Styrkekramar i flock kommer HÄR!

  4. Inger skriver:

    Usch vad tungt!

Kommentera

