Fyra timmar

Nu följer fyra timmar karate. En bra dag.

10 Responses to Fyra timmar

  1. kyrkis skriver:

    Tror jag blir tokig. Första gången jag importerade fick jag bara med en tredjedel. Ok, tänkte jag det var för mycket med 4-5 månader. Så jag raderade och började om. Tog två månader i taget men fick bara med 689 inlägg av 1098. Jag kollade några slumpvisa månader. September 2008 fanns inte,så jag har gjort tre försök att importera bara den månaden. Varje gång får jag ett mail om att importen lyckats. Men september 2008 förblir tom… Vad gör jag för fel?

    Det är ganska många bilder, är det problemet? Men det handlar dock bara om kb inte MB…

    • Ister skriver:

      Jag tog år för år och struntade i om allt kom med. Kollade de viktigaste inläggen och såg efter att de var med.

  2. Kyrkis skriver:

    Men 2008 september innehåller mina svamprecept och bilder! Mina mest lästa inlägg!

    • Ister skriver:

      Öhöm.. jag ändrade nicket. Du var inloggad som någon annan… Det var väl okej?

      Prova med att exportera och importera bara den månaden.

  3. kyrksyster skriver:

    Det gjorde jag, det går bara inte…

  4. Timo skriver:

    Fyra timmar karate?
    FYRA timmar?
    Fan jag blir trött bara av att tänka på det…

    🙂

    • Ister skriver:

      Det blev bara tre timmar, så det var inte så tufft. Men visst, svettig blir man! Så där att det droppar på golvet. Kvinnligt som tusan!

  5. sarahmara skriver:

    Tittar in sårad *snyft* har haft en tufft dag och nu finns jag inte på din lista. *Gör punka på din rullator 🙂 *

    =O)

Kommentera

