Jobbar hårt

image

Snart är det långhelg

14 Responses to Jobbar hårt

  1. nina skriver:

    Då får man lov att ta en lång nedvarvning.

  2. Linda Mpili skriver:

    Alltså hur känns det att springa i de där skorna?

    • Ister skriver:

      Helt okej, jag fick bara lite träningsvärk på framsidan av låren första gångerna. Fötterna mår bra och hälsenorna läkte när jag sprang på löpband med skorna. Jag har som mest sprungit dryga åtta kilometer med dom, så jag tycker nog att de är okej.

  3. CRUELLA skriver:

    Jisses, vilka roliga skor … men jag fattar att de har med träning att göra. Eller kommer man få se de där på catwalken snart?

  4. Linda Mpili skriver:

    Men de funkar alltså bara på vår/sommar utomhus antar jag?

    • Ister skriver:

      Det blir lite kallt i dom på vintern, skulle jag tro, man har ju inga strumpor på sig. Och jag skulle inte vilja springa på asfalt med dom.

  5. Andromeda skriver:

    Du verkar jobba OTROLIGT hårt! Hoppas du inte sliter ut dig fullständigt bara 😉

    Jag har varit lite nyfiken på såna där skor eftersom jag har lite problem med fötterna. Hur är de att ha på sig?

  6. Linda Mpili skriver:

    Jaha var ska man springa då om man vill ha de utomhus? Går grus bra, gräs?

  7. SuperSHEro skriver:

    Jag har såna själv och prisar dem varje dag.. MEN; de ser ju fan inte riktigt kloka ur! Haha

Kommentera

