Smälta allt som hänt

Det blev en mil i förmiddags – i mycket lugn takt och jag gick nedför alla backar, då nedförsbackarna är värst för knäna. Fötterna mådde bra i Fivefingers och det var skoj att springa en bana som inte var så slät, på sina ställen är det myrmark med spångar över de blötaste ställena. Skoj att springa så, trots att jag fick känna på underlaget med hela min kropp då föll raklång när jag missade att lyfta på foten för en rot. Men jag var med i fallet och tog emot med mjuka armar och gjorde mig inte illa mer än i händerna som fick lite skrapsår. Så den banan kommer jag att ta flera gånger!

På eftermiddagen fick jag besök av två bloggare – Ken och Larsson. De kom hit i en stor bil fylld med saker; bla ett köksbord med Perstorpsplatta som jag har varit ute efter länge. Vi åt lunch tillsammans och hade några trivsamma timmar tillsammans innan det var dags för dom att bege sig söderut igen. Det är alltid lika spännande att träffa människor som man har lärt känna i cyberrymden, hittills har ingen gjort mig besviken!

Nu blir det nog att sitta i soffan och smälta alla dagens nya intryck.

6 Responses to Smälta allt som hänt

  1. Ken C skriver:

    Du får säga mitt namn, ingen blir avundsjuk på dej. Tack för dagen Ister!

  2. Larsson skriver:

    YYY anmäler sig här! Tack snälla du för en trevlig lunch med klös. Jag som ville ge dig något kom istället hem med en ny hög med böcker och superfint tryck. Jag återgäldar nästa gång vi ses. Kram

  3. Linda Mpili skriver:

    Jag blir avis!
    Och jag hatar nedförsbackar! HUR fan springer man neråt?

Kommentera

