Hur fint som helst!

Städat biblioteket, eller rättare sagt möjligheternas rum, för att få plats med en extrasäng när The Americans kommer. Packade ihop lite bråte (tre flyttkartonger) och samlade ihop skräp (två sopsäckar), flyttade ut klädtorkställningen, slängde bordet och ställde ut förvaringsboxen som bord på balkongen.

Varför har jag inte gjort det tidigare?

12 Responses to Hur fint som helst!

  1. Lennart skriver:

    Du har väl inte slängt en massa bra-att-ha-saker?

    *ser orolig ut*

  2. Timo skriver:

    Slänga bra-att-ha-saker?
    Bra-att-ha-saker som är så bra att ha?

    *folk är underliga*
    🙂

    • Ister skriver:

      Ja. Jag har slängt en massa bra-att-ha-saker som är så bra att ha. För jag har haft en massa sådana saker i 10-tals år. Och bara haft dom.

      Bra-att-ha-saker slänger jag om jag inte kan säga – har-använts-senaste-tre-åren.

  3. badaren skriver:

    …varför, tja, säg det!

  4. kerstin skriver:

    för att man inte måste 🙂
    ibland behövs det en blåslampa…

  5. Christine skriver:

    Du har väl haft viktigare saker för dej??? Karate o löpning, ju?!

  6. Jag skriver:

    Min exekutiva förmåga har vilat sig i fyra år nu, så jag får inse att jag får be någon annan fixa sånt. Men inte en som slänger bort en popcornmaskin som i ett nafs kunde fylla en hink med popcorn!

Kommentera

