Bilder

image

image

Bilder från två jogging-turer. Ett halvår mellan.

15 Responses to Bilder

  1. vaelkommen skriver:

    Fina bilder bägge två!

  2. Larsson skriver:

    Vackert.

  3. Larsson skriver:

    Jo, jag känner mig inte välkommen på chatten. *muttrar tillbaks*

  4. Slottsfrun skriver:

    Visst är det härligt med våra årstider! Även om sommaren är bäst!

  5. sarahmara skriver:

    Jättefina bilder.
    *rullatorvännen*

  6. Jag skriver:

    Jag skulle kunna dyka in in vinterbilden just nu, värmen funkar inte med illamående och svindelhuvud. Jag önskar så att jag kunde springa åtminstone lite…

    Jättevackra bilder!

  7. Annica skriver:

    Tänk att det är sådan skillnad mellan vinter och sommar, fantastiskt egentligen!

Kommentera

