Den träningsfria veckan

Det blev en rätt bra träningsfri vecka förra veckan; bara två mil löpning + ett zumba-pass. Nu blir det normalt igen, funderar på att packa ner gin (karatepyjamasen) och dra iväg till dojon ikväll, ett litet karatepass är nog på sin plats.

Det går ju inte att slöa en vecka till.

9 Responses to Den träningsfria veckan

  1. Lennart skriver:

    Du har gett uttrycket ”träningsfri vecka” en helt annan innebörd…

    *ser fundersam ut*

    • Ister skriver:

      Jag tror att jag har blivit beroende. Men jag tänker inte söka hjälp för det.

      Nänä. Jag kan trappa ner.

      *sätter på mig joggingtightsen*

  2. Ken C skriver:

    Lennart säger det jag inte vågar..

  3. kyrkis skriver:

    Du kämpar på hör jag!

    Men du… kan man installera Google Analytic på WordPress? Var lägger man i så fall spårningskoden?

    • Linda Mpili skriver:

      Jag har analytics på metro som ju är en WP-blogg. Spårningskoden behövs inte, bara UA-koden.

      Under inställiningar-Google analytics.

  4. kyrkis skriver:

    Ok… och var puttar man in den…?

  5. Linda Mpili skriver:

    Hos min metroblogg är det bara så Under inställiningar-Google analytics.Finns bara ett fält där, det står UA-kod.

Kommentera

