Antingen eller

Idag tänker jag ta itu med källarförrådet. Packa in bråte i bilen och köra skräp till återvinningen och bra-att-ha-saker till Vårt Nya Hems vindsförråd. Det vindsförrådet är mycket större än mitt källarförråd idag. Dessutom har jag ett källarförråd också i Vårt Nya Hem – med en potatislår och allt! Inte för att jag äter så mycket potatis, men det går säkert att förvara något annat viktigt i den.

Eller så lägger jag mig på soffan och läser hela dagen, med en påse m&m med jordnötssmör.

8 Responses to Antingen eller

  1. vaelkommen skriver:

    När jag var liten, mindre alltså, pratade några om vindskontoret. I min fantasi såg jag dem sitta där med papper, räkningar och viktiga miner, lite besviken blev jag när det visade sig vara ett vanligt förråd. Tydligen säger man vindskontor i vissa delar av landet.

  2. Annica skriver:

    …..såg precis en ICA reklam film och kom att tänka på dig, undra varför hehe….
    Ha en fortsatt bra dag oavsett vad du hittar på 🙂

  3. Linda Mpili skriver:

    JAG VILL HA M&M JORDNÖTSSMÖR!!! Gör inte såhär mot mig!!

  4. Annica skriver:

    Japp 🙂

Kommentera

