Förfärligt farligt

Äntligen torsdag! Allt det tråkiga (jobba, duscha, handla, ansa skägget, klippa naglar) är avklarat och det är bara nöjen kvar resten av veckan. Det blir lunch hos Syster Yster och därefter Gröna Lund med kidsen (syrrans barn + Dotter med Amerikanen) imorgon, sen åter till hemmet.

Jag ska åka karusell och alla farliga attraktioner så endorfinerna sprutar ur öronen på mig! Jag är ju så himla höjdrädd så allt som är över två meter upp i luften är förfärligt farligt… men jag måste ju åka med barnen, kan ju inte låta dem åka ensamma!

Hoppas, hoppas att vädret blir skapligt.

5 Responses to Förfärligt farligt

  1. Timo skriver:

    Vädret BLIR skapligt. Eller kanske rent av bra!

    • Ninja Ister skriver:

      Tack Timo!

      Jag litar på att du har säkra källor där du har hämtat din information.

      Jag kanske till och med vågar åka utan paraply nu när du har lovat fint väder.

      Synd bara att jag inte får se din berömda Schwartzwaldtårta (hur f-n det nu än stavas, det måste vara enklare att baka en än stava till det!)

  2. Lennart skriver:

    Karuseller…

    *skakar på huvudet*

  3. Linda Mpili skriver:

    Vad kul! och vädret är fint!

Kommentera

