Antidag

Tog en tur med Dottern och Amerikanen i Hemlingby idag – det blev dryga sju kilometer för mig, kidsen stannade efter fem… men så blir det när man tar ungarna med sig! Knät höll sig relativt lugnt, får se om den värker inatt eller om cortisoninjektionen jag fick i torsdags har gjort någon nytta.

Tänkte ta en titt på en utställning på Konstcentrum, kände att jag ville ha något att titta på, något att roa bildsinnet med men det var stendött på Konstcentrum – trots att det stod att de skulle ha öppet till 16 på söndagar. Något sur blev jag, men jag återhämtade mig snabbt och beslutade mig för att äntligen gå och köpa hårfärg och fixa mig sommarfin och cyklade vidare till stadens centrum och in på Åhléns.

Självklart har färgen utgått ur sortimentet.

4 Responses to Antidag

  1. Lennart skriver:

    Pft! Ungar…

    De orkar ju inget nu för tiden.

    *släpar sig fram till stolen framför datorn*

  2. Anna skriver:

    Oj, en amerikan och utlänning! Men han är väl inte en neger?!

Kommentera

