Kortet glöder igen

En seg dag på jobbet, flexade ut tidigt och hann fixa bredband till Vårt Nya Hem. Det är ju absolut nödvändigt att det fungerar från första början, kan ju inte bo i ett bredbandslöst hem, inte. Visserligen kunde jag bara få 30 Mbit nedströms och 5 Mbit upp. Inte som nu när jag har 100/30, men i höst ska fiber dras till huset och då blir det annat!

Fick hämta upp fläkten som vi köpte för många år sen, Amerikanen tycker att värmen här i Norrland är besvärande. Lite märkligt med tanke på att han bor i Phoenix, Arizona och det räknas som öken, men men. Vad gör man inte för att tillfredsställa di små? Di små som gärna vill gå ut och käka med mig ikväll. Kul att ungdomarna vill umgås med mig.

Kan det bero på att mitt kort är det kortet som dras när det är dags att betala notan?

6 Responses to Kortet glöder igen

  1. golfnerden skriver:

    Jag tror du är något på spåret här.
    Funderar på att kasta mitt eget kort de närmaste veckorna.

  2. Lennart skriver:

    Skönt att Du hann fixa bredbandet…

    *ser lättad ut*

  3. Annica skriver:

    Håller med – bredband är det ABSOLUT första man måste fixa i nya bostäder…allt annat kan vänta 🙂
    Ja det är konstigt, ibland är man väldigt populär hos ungdomarna…..

Kommentera

