Klubbmästerskapstävlingen i fara!

Klubbmästerskap i morgon på Lonesome Runners och jag kan knappt belasta vänsterhälen idag. Fan, fan, fan.

Den kändes lite redan i fredags morse, men jag trodde att det bara var något tillfälligt.

Antingen är det (det mest fruktade först)
1. Stressfraktur
2. Plantarfasciit (googla för f-n)
3. Fettkuddarna som är irriterade (söndertrampade)
4. Tillfällig smärta av oklar genes som kommer att vara borta imorgon.

Ordinerar mig själv maxdos Diklofenak + alla andra smärtstillande som jag har i pillerskåpet och träningsvila med skor på fötterna under 48 h.

Fast … jag kan ju springa runt huset eller nåt i maxfart, på tårna, och anmäla det som PB?

6 Responses to Klubbmästerskapstävlingen i fara!

  1. klös i ösregn skriver:

    du har väl skumgummi hemma ..klipp till en rundel med ett hål i å sätt fast under hälen så kan du nog komma i väg på klubbmästerskapen i morn 🙂

  2. Badaren skriver:

    Ja ja, en del viker då ned sig för det minsta lilla!

    *fnyser*

  3. Googlat för f*n!
    Jag tycker du ska ta rundan runt huset – PB känns alltid bra 😉

Kommentera

