Hysterisk imorgon?

Idag blev det löpning med löpkompisen igen, vi tog femman i lagom takt, med 3/2 metoden. Jag värmde upp och joggade ner med tvåans spår, jag tänkte att jag skulle få ihop sju kilometer, men det blev ju närapå nio kilometer!

Packningen och städningen fortskrider helt enligt planen – jag kommer att vara helt hysterisk imorgon och bara springa runt och stöka till. Turligt nog har jag ett box-pass inplanerat imorgon, efter karatepasset. Då kanske jag lugnar mig lite.

Jag gillar inte att vara hysterisk, jag får så lite gjort då.

6 Responses to Hysterisk imorgon?

  1. Anna skriver:

    Din blogg fungerar som en av andra bloggar när jag ”försöker komma igen” och bli stark och den jag vill vara egentligen…

    Sen kan jag också säga att jag blev väldigt glad över att jag nu äntligen finns med på din ”lista”! För du har alltid funnits på min!

  2. Soulsister skriver:

    hur kunde jag glömma Ister under I på tacksamhetsalfabetet? Hoppas du kan förlåta mig….får skylla på att jag var trött efter allt nattarbete…men nu är jag tillbaka i rätt dygnsrytm och har insett mitt misstag 🙂

    Kram från en som bara har 4 pass kvar (alla denna veckan) innan semestern.

    • Ninja Ister skriver:

      Ha! Ursäkten mottagen och godkänd!

      Jag har en vecka jobb kvar, sen blir det en semestervecka i Malmö… semester och semester – det blir träning en hel vecka!

  3. Islandsmamman skriver:

    Lite lagom småneurotisk funkar fint, det blir som en extra växel. Hysterisk, nä, då blir det bara fnatta av för hela slanten – och en del darrande andetag. Inte bra för matsmältningen.

    • Ninja Ister skriver:

      Jag har faktiskt behållit lugnet rätt bra. Nu sitter jag tillbakalutad i en solstol och är nöjd med att jag fick internetuppkopplingen att fungera på första försöket.

      Katten och jag ska sova här på nya stället i natt – det jag har varit mest orolig över är hur katten ska reagera, men han ser ut att finna sig tillrätta.

Kommentera

