Inga säkra ställen

Hur kommer det sig att det man lägger på ett säkert ställe med all säkerhet försvinner? Jag tog bort nyckeln till motorvärmaren från nyckelknippan i våras, tänkte att det var onödigt att ha den dinglande på den tunga knippan. Jag la sedan nyckeln, tillsammans med den andra på ett säkert ställe. Nu har jag flyttat.

Det finns inga säkra ställen här.

4 Responses to Inga säkra ställen

  1. klös i ösregn skriver:

    dax för ett låsbart nyckelskåp då ..fast den har ju oxå en nyckel ..ja jisses

  2. vaelkommen skriver:

    Jag har tydligen massor av säkra ställen, egentligen är det ett under för huset är litet. Ändå har jag saker som ligger bra.. någonstans.

    Vad har du nu för adress? Har int den vet du.

Kommentera

