Nätt Liten Ninja

Tog och vägde mig på jobbet idag, tänkte att det var väl lika bra nu efter en vecka med lite träning och mycket mat. 69,5 kg. Så lite har jag inte vägt sedan Dottern använde min kropp som sin boplats! Men jag känner ju mig precis som vanligt – en Medelålders Trind Tant i foträta skor. Måste nog ta av mig den mentala förklädnaden och affirmera fram den Ninja som jag egentligen är.

Erfaren Nätt Liten Ninja kanske passar bättre?

4 Responses to Nätt Liten Ninja

  1. vaelkommen skriver:

    Allt beror ju på längden har jag fått lära mej.

  2. Ninja Ister skriver:

    Jepp allt beror på längden. Du har fattat rätt.

  3. Islandsmamman skriver:

    På rätt sida 70. 🙂
    Grattis!

Kommentera

