Fan, han lovade ju!

Nu känns det tungt, jävligt tungt. Kroppen orkar men jag är mentalt helt slut. Orkar inte tro på att jag fixar det. Känns som om jag inte får till teknikerna, knät fladdrar och sparkarna är bara katastrofala. Intellektuellt vet jag att så katastrofal är jag inte, men känslan är svår att komma  åt. Det sitter i huvudet, ja, jag vet det. Men det gör de negativa känslorna också. De tar överhanden och jag vill bara krypa ihop och gråta.

Sådana här dagar längtar jag efter min Älskades famn.


jävla
mycket.

Han skulle ha varit här med mig, han lovade mig det.

Fan!

13 Responses to Fan, han lovade ju!

  1. EvasSvammel skriver:

    Han är med dig Ister.
    Du bär honom fortfarande i ditt hjärta.
    Du kan inte krypa in i hans famn men om du andas några gånger så hör du hans röst när han talar om att han tror på dig.
    Det är jag säker på att du gör.

    Jag tror också på dig.
    Jag tror att du klarar att mota bort de negativa tankarna så att de positiva får plats igen.
    Jag vet att du klarar det.

    • Ninja Ister skriver:

      Ja, jag bär honom inom mig. Och hans kärlek bär mig.

      Men det är när jag blir fysiskt utmattad som sorgen bryter igenom, jag har svårt att hantera det.

      Jag bara gråter.Och gråta är det sämsta jag kan göra nu.

      Nu ska jag ju mobilisera all min kraft på karaten, attityd och styrka.

      Fan.

  2. ninapinas skriver:

    Säger som ovanstående..han är med dig, det är jag ganska säker på.
    Om det är någon som kan, så är det du Ister. Du.Kan.

  3. Anna skriver:

    En styrkekram.

  4. Lindalou skriver:

    Är inte så våldsam att jag vill ge dig en smäll på käften så du får en kram av mig med. Det måste vara tungt..Men du är ju stark. Man behöver sina dalar. Jag tror i alla fall det.

  5. Larsson skriver:

    Man får faktiskt tycka synd om sig och vara ledsen. Konstigt vore det annars. Viljan att klara av det hela kommer tillbaks, självförtroendet med, styrkan och tekniken finns. Ilskan kan du ta fram om den behövs med. Kram och en spark i röven! Du kan!

  6. vaelkommen skriver:

    !! Go baby, du kan!

  7. Jag vet att det inte alls är samma sak men jag skickar en kram ändå. Kramar hårt, låter dig pusta ut och så säger jag det: jag vet att du vet att du kan – så gör det bara!
    Ninja Ister kicks ass, oh, yes, she effing does.

Kommentera

