Snörvlar i soffan

Idag hade vi lite fotografering i dojon. Jag känner mig lite ovan i det svarta bältet, men jag vänjer mig nog så småningom.

På träningsfronten för övrigt har det varit lite tunnsått, jag har dragit på mig en förkylning och känner mig allmänt hängig – vilket brukar vara det normala veckan före semester. Nu är det tre dagar kvar att genomlida, turligt nog är det full rulle på jobbet så jag inte hinner bli uttråkad. Ska dock försöka komma ut på en kortare löptur imorgon om jag känner mig lite bättre.

Eller så ligger jag på soffan och snörvlar en kväll till med några chokladpraliner och näsdukar som sällskap.

8 Responses to Snörvlar i soffan

  1. ninapinas skriver:

    Grym ninja in action.

  2. Soulsister skriver:

    Krya på dig!
    Du klär utomordentligt i svart!

  3. Islandsmamman skriver:

    Svart mot vitt. En klassisk kombination!

  4. Elvira skriver:

    Det ser mycket bra ut Sensei Ninja! Jag bugar och gratulerar!

Kommentera

