Tips mottages

Min läsplatta (Sony Reader RPS-600)  har trilskats den senaste tiden; den har inte laddat ordentligt och helt plötsligt laddade den inte alls. Den såg ut att ladda, symbolen för usb-connection lyste men likförbaskat vägrade den att ladda. Inte så illa, tänkte jag och planerade inköp av en ny, lite modernare, när jag ändå ska åka till Phoenix. Då fick jag rådet att köpa en ny USB-kabel. Nu laddar den.

Hur ska jag nu kunna motivera inköp av en ajpädd eller en Samsung Galaxy Tab?

10 Responses to Tips mottages

  1. Fast en Galaxy Tab vill man inte ha ändå, eftersom den har en egen kontakt och inte en standard-mini-usb som varenda kamera, platta och mobil i resten av hela universum (förutom ip*d).

    Varsågod för hjälpen. 🙂

    • Ninja Ister skriver:

      Vad vill jag då ha, tycker du? Jag kan ju inte åka dit utan att handla något riktigt förmånligt, det vore ju slöseri.

      Och slöseri vill jag inte vara med om.

  2. När det gäller plattor verkar Eee Transformer vara en av de som jag har läst bäst kommentarer om.

    Annars ligger väl både datorer och kameror i en annan prisklass där borta?

  3. Badaren skriver:

    Mors.

    Du ska naturligtvis inhandla en iPad 2!

    http://www.apple.com/se/ipad/

    Självklart.

    *stirrar uppfordrande på henne*

  4. Badaren skriver:

    Efter år av strulande datorer och virus hit och dit, struntade jag i det här med principer och köpte mig en iMac.

    Om jag ångrat mig… visst har jag det. Ångrat att jag inte gjort det tidigare alltså.

    Fd. PC-fan.

  5. Badaren skriver:

    Klok dotter du har.

Kommentera

