Tanka bilen

Dagens höjdare var butiken REI – ungefär Naturkompaniet fast billigare. Tänkte skaffa mig ett par nya Vibram Five Fingers, men tyvärr hade de inte min modell inne, kommer nästa vecka. Men jag dräglade runt en bra stund och fick med mig en nätt liten klänning.

Whole Foods Market var en upplevelse – bara en massa nyttigheter till priser som en svensk kan gråta över – köttfärs av eko-typ kring 60 kr kilot, kött av hög kvalité kring 100 kr kilot. Fisk- och skaldjur i mängder, färdiga små sushiförpackningar, Fair Trade choklad med mera, med mera.

Starbucks frappucino smakade underbart mitt i shoppingen, jag bestämde mig för att det inte fanns några kolhydrater i den alls idag. Dessutom så sprang jag en kvart på löpband och cyklade en kvart på träningscykel på LA Fitness idag, så jag gjorde av med lite i alla fall.

I morgon måste jag tanka bilen om vi ska komma någonstans. Som tur är behöver jag inte gråta blod över det heller.

Kommentera

