Nya Five Fingers

Började dagen med ett löppass på LA Fitness – tog mig 29 minuter att springa 3 miles, ändå gick jag de första två minuterna. Lyfte lite skrot och körde balansövningar och avslutade med 10 minuter på cykel. Riktigt skönt att börja dagen med lite träning!

Lunch på Chipotlet – tacostuk; man väljer vad man vill ha och jag valde biff och en massa geggor på. Gott och prisvärt.

Därefter stod Apple-butiken på schemat – Amerikanen skulle ha sig en ny Mac Book Pro och det tog sin tid. Jag hann drägla över ajpädden en bra stund, men köpte ingen. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha den till, så den fick vara kvar i butiken.

Hittade Vibram Five Fingers i en sportbutik och inhandlade två par – ett par till mig själv och ett par till Lillasyster. För halva priset mot vad det kostar hemma i Sverige. Det kallar jag kap!

Poolen har naturligtvis använts mellan alla tunga uppgifter idag, det vore ju synd att låta den vara oanvänd! Solen var turligtvis bakom molnen på förmiddagen, men på eftermiddagen har den varit het. Mycket het. Ska tydligen bli riktigt hett nästa vecka … det ska bli spännande för det är redan varmt för en nordbo.

4 Responses to Nya Five Fingers

  1. Lennart skriver:

    Sol och värme är överreklamerat.

    Tacka vet jag molnigt, blåsigt och 19 grader…

    *ser övertygad ut*

  2. zoocom skriver:

    Snygg t-tröja, fem-fingers till halva priset låter utmärkt, då har du tjänat en massa pengar mao.

    Det verkar vara lättare springa där än hemma, något med luften kanske, vänligare människor, trevligare klimat.

    Hetta är bättre än blötvarmt. Bäst om det nu ska vara varmt, ökenklimat. Djungelvärme är en plåga.

Kommentera

