Hajen 2

Nu kommer den äntligen – Hajen 2. Titta och njut på denna fantastiska filmverk som jag personligen har lagt min själ i under semestern. Observera att personerna i filmen är några andra i verkligheten.

10 Responses to Hajen 2

  1. zoocom skriver:

    Storslagen med den fantastiska musiken, eller ska jag säga att man väntar med skräckblandad förtjusning? *funderar*

  2. MadamX skriver:

    Usch, jag vågade inte titta klart så jag stängde av filmen när musiken började.

    Såna här linlägg borde ha en röd blinkande varningstext i rubriken.

    *tar en näve valium och slår på filmen igen*

    IIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii……………………………………………

  3. Tant Otto skriver:

    hahaha….vilken rysare om man tänker efter…bara musiken gör ju att man knappt vågar titta. *LOL*

  4. ninapinas skriver:

    Grym inlevelse..fr både haj och badare. Vad mer kan man begära?
    Musiken fick mig verkligen att gå igång!
    Jaha…nu kan jag inte bada på några år igen.

  5. kramgoaullis skriver:

    NU..Börjar det likna nåt!

    *kramas förnöjt*

Kommentera

