Redo att åka hem

Vistelsen i Phoenix börjar närma sig slutet – tidigt i morgon bitti lyfter planet mot Chicago och vidare till Stockholm.

Semestern har varit precis som jag hade tänkt mig; lat, matig och dyr.

Jag har ätit donuts till frukost, mexikanskt till middag, Starbucks till lunch för att nämna några av de kulinariska upplevelserna. Dessutom har jag blivit serverad fantastiska, av Amerikanen grillade, biffar några kvällar.

Jag har sovit på morgonen, legat i The Pool i timmar och pratat och pratat med Dottern om allt och ingenting. Vi har sprungit på löpband och svettats i gymmet, vi har rantat runt i flera olika shoppingcentra och kommit hem med massor av kläder och annat nödvändigt.

Jag har upplevt sandstorm, blixtstorm och stekheta dagar.

Jag är utvilad och känner mig redo för att åka hem.

6 Responses to Redo att åka hem

  1. Christine skriver:

    Bra! För du behövde nog det!

  2. Lennart skriver:

    Och Du har väl, på ditt sedvanliga sätt, sparat en massa pengar också?

    *ser undrande ut*

    • Ninja Ister skriver:

      Du kan inte ANA så mycket pengar jag har sparat! Det rör sig om fyrsiffriga belopp – i dollar!

      Kanske kommer det lite spartips så småninom, får se.

  3. Välkommen hem och tack för att vi fick följa med så här online. Verkar som en underbar semester!

Kommentera

