Idiot gånger två

Har satt upp saker på väggarna idag – hallspegeln och några bilder. Allt hamnade lite snett eller lite för högt upp eller för långt ner. Jag mätte och jag räknade. Och jag mätte fel och räknade fel. Jag förstår inte hur jag klarade matematiken i skolan. Jag kanske tog mig fram med min stora charm, min personlighet eller något sånt … för mäta, räta eller räkna kan jag inte. Ändå försökte jag tänka.

Jag ger ett ansikte till de snedmätande och missräknande människorna.

8 Responses to Idiot gånger två

  1. Larsson skriver:

    Det var fint av dig tycker jag,

  2. Christine skriver:

    Skönt vi har dej…verkligen.

  3. Lennart skriver:

    *försöker förtvivlat se allvarlig ut*

Kommentera

