Penisar, bög och hor!

Penisar, bög och hor är några av orden jag har använt mig av idag. Jag är helt såld, fast jag är kass – förlorar 75%.

Vad är nu detta,  undrar ni.  Fula ord och förluster?

Wordfeud – naturligtvis.

Jag heter Ninja Ister.

13 Responses to Penisar, bög och hor!

  1. ninapinas skriver:

    Hur går det då?
    Vinner du ?

  2. golfnerden skriver:

    Det där klarar du galant.

  3. Larsson skriver:

    Har skrivit fitta efter många om och men………

  4. Anna skriver:

    Sådana där rubriker måste du sluta med att skriva till dina inlägg. För då kommer nämligen jag och många andra att sluta att läsa dem. Att jag just i det här fallet ändå läste det var för att jag var tvungen, fast jag inte ville.

  5. Ken skriver:

    *generad*

  6. Anna skriver:

    Ah snopp – bra!

Kommentera

