Det är känslan som räknas?

Ikväll var jag hjälptränare på ett träningspass för barn. Det konstiga är att det känns som om jag själv har tränat, fast jag bara cyklat dit, bytt om, gått runt och rättat lite, duschat och cyklat hem igen. Bara det här att jag byter om till gin (karatedräkten) ger mig en känsla av träning, tror jag.

Jag ska prova någon dag att bara ta på mig gin hemma, ställa mig framför spegeln och skälla på mig lite om dåliga tekniker.

Det kanske känns som efter ett riktigt bra pass.

6 Responses to Det är känslan som räknas?

  1. Christine skriver:

    Märkligt med karate….jag stack till träningen igår o skulle bara köra lite ”lugnt”. Har en ny förkylning på gång. Hur det gick? Genomsvettig o harmonisk när jag körde hem! Magi om du frågar mej!

  2. Rok skriver:

    Rent teknikmässigt funkar det i princip lika bra att ligga kvar på sängen och göra teknikerna i huvudet…

  3. Badaren skriver:

    Jaså, det är det… Jaha, jag hade det på känn.

Kommentera

