Snabbvecka önskas

Tur att jag har karateträning på måndagar, annars skulle jag inte komma upp på morgonen. Min arbetsmoral är lika med noll på måndagsmorgonen, jag ligger och hoppas på att det har uppkommit några spontanfrakturer eller smärre hjärnblödningar under natten, vilket det dock aldrig gör utan jag får snällt kliva upp.  Själva arbetsdagen brukar rinna iväg bra, jag brukar se till att den är fylld av jobb, men idag har jag haft några sena återbud och då är det långtråkigt. Som tur är så är det redan tisdag imorgon och sen dröjer det inte länge förrän det är veckoslut med mera karateträning – jag ska på läger lördag-söndag så att jag inte blir försoffad.

Hoppas att veckan går fort nu!

2 Responses to Snabbvecka önskas

  1. hatamej skriver:

    Håhåjaja. Av någon anledning finns det alltid något att göra. Det finns helt enkelt inget utrymme för jobb i mitt liv, vad och så här i efterhand, nu under kvällen, kommer jag inte på något. Men det finns.. tror jag. Hoppas jag.

Kommentera

