Vill kasta suddgummin!

Suttit hela dagen och lyssnat på en massa prat. Jobbat i grupper. Redovisat grupparbeten. Jag fullkomligt avskyr sådant. Hatar. Jepp. Hatar grupparbeten och redovisningar. Jag får lust att kasta suddgummin, men jag äger ju inga suddgummin längre. Synd. Nästa gång ska jag ta med mig ett gäng suddgummin. Sen ska jag kasta dom en efter en och sedan sitta och se oskyldig ut. Det är jag bra på. Att se oskyldig ut. Vem skulle misstänka en Trind Tant i Foträta skor?

Men jag fick träffa de två som ska gå och lära sig sjukgymnastik i praktiken i höst med mig och kollegan. Det däremot var trevligt.

Så summan av dagen blev väl rätt bra ändå.

6 Responses to Vill kasta suddgummin!

  1. SvavaValkyrie skriver:

    Varför stanna där? Varför inte…

    Lägga pruttkuddar eller häftstift på frökens stol?

    Säga ”tycker du ja” efter varje mening någon uttalar?

    Busvissla när någon ställer dumma frågor?

  2. Schwester skriver:

    Håller med! Och värst är det när det ska sammanfattas på blädderblock…rys, så värdelöst.

  3. cocoon skriver:

    jag fy fan!

    klipp och klistra typ
    post-it-lappar som skall sättas upp på väggen med olika förslag
    sicken jävla dynga

    efteråt går man tillbaka till jobbet och så märker man att den viktigaste arbetsuppgiften vissa anser sig ha är att motarbeta sina arbetskamrater

    oj
    kanske hamnade lite off topic här

    hur som
    tänker på dig

Kommentera

